Kysy lapselta - isi

Kyselin ystävän innoittamana lapsiltamme alla olevat kysymykset myös puolisostani.

Vastaajat: B 7v, K 6v, V 4v ja E 2v

1. Mitä isäsi aina sanoo sinulle?
B: "Olet ihana."
K: "Komentaa siivoamaan."
V: "Mene nukkumaan."
E: "Mene pissalle."

2. Mikä tekee isän onnelliseksi?
B: "Frisbegolffaaminen"
K: "Totteleminen"
V: "Että tekee niin kuin isi sanoo."
E: "Epulla ei oo vaippaa."

3. Mikä tekee isän surulliseksi?
B: "Jos ei tottele."
K: "Jos ei tottele."
V: "Että ei tee niitä asioita mitä isi käskee."
E: "Yläkerrasta"

4. Miten isä saa sinut nauramaan?
B: "Pelleilee"
K: "Ei se saa minua oikeastaan nauramaan."
V: "Pelleilee"
E: "Joo"

5. Mikä on isän lempipuuhaa?
B: "Frisbeegolf"
K: "En tiedä, vessassa käyminen."
V: "Leikkiminen"
E: "Vauvasta"

6. Jos isästä tulisi kuuluisa, niin minkä asian vuoksi?
B: "Frisbeefolfin MM-mestari"
K: "Siivoamisesta"
V: "Leipuri"
E: "Mummolasta"

7. Missä isä on tosi hyvä?
B: "Frisbeegolffissa"
K: "Tekemään Ikean kalusteita."
V: "Ruoanlaitossa"
E: "Kaapista"

8. Missä isä ei ole hyvä ollenkaan?
B: "Kiipeilemisessä"
K: "Kokkaamisessa"
V: "Pelaamisessa"
E: -

9. Mitä isä tekee työkseen?
B: "Suunnittelee taloja."
K: "Rakentaa."
V: "Rakentaa leikkimökkiä."
E: "Tekee perunoita."

10. Mikä on isän lempiruoka?
B: "Tulinen spagetti."
K: "Puuro"
V: "Makaronilaatikko"
E: "Tekee pullaa"

11. Miksi olet ylpeä isästä?
B: "Koska se on maailman paras isi."
K: "Enhän minä ole."
V: "Kun se laittaa niin hyvää ruokaa."
E: "Hä?"

12. Mitä sinä ja isä teette yhdessä?
B: "Kuunnellaan Kärppä-pelejä."
K: "Rakennetaan kalusteita."
V: "Mennään leikkipuistoon ja pestään hampaat."
E: -

13. Mitä samaa sinussa ja isässä on?
B: "Samanlaisia piirteitä."
K: "Iskä ja minä nukutaan pitkään."
V: "Me molemmat tykätään rakentaa leikkimökkiä."
E: -

14. Mitä eroa sinussa ja isässä on?
B: "Isillä on tosi musta tukka ja minulle ei."
K: "Mulla on vaaleat ja isillä mustat hiukset."
V: "Meillä ei oo samanlaisia kumisaappaita."
E: -

15. Mistä tiedät, että isä rakastaa sinua?
B: "Se halaa ja tulee peuhaamaan minun kanssa."
K: "En mistään, jostain vain."
V: "Laulaa minulle ja pussaa."
E: -

16. Mikä on isän lempipaikka minne mennä?
B:  "Frisbeegolfkenttä"
K: "Frisbeegolfkenttä"
V: "Jukuparkki"
E: "Superparkki"

Kommentit